Klantenservice

  1. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  2. Wat gebeurt er wanneer een artikel niet meer leverbaar is?
  3. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
  4. Met welke betaalmiddelen kan ik bij jullie afrekenen?
  5. Wat is jullie rekeningnummer?

  1. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
    Onze DVD en Blu-ray producten hebben een levertijd van 2 tot 3 weken. Wanneer dit afwijkt wordt u hiervan op tijd op de hoogte gesteld.

    [[Terug naar begin]]

     

  2. Wat gebeurt er wanneer een artikel niet meer leverbaar is?
    Indien een artikel (tijdelijk) niet leverbaar is wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld en het bedrag teruggestort op uw rekening.

    [[Terug naar begin]]

     

  3. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
    Voor bestellingen tot 90 euro wordt € 4.95 in rekening gebracht. Alle bestellingen boven dit bedrag worden gratis verstuurd. Voor bestellingen naar Belgi� rekenen wij € 9.95.

    [[Terug naar begin]]

     

  4. Met welke betaalmiddelen kan ik bij jullie afrekenen?
    U kunt binnen deze webshop betalen met iDEAL, Paypal, Mr. Cash, Overschrijving en Rembours. Indien u wilt afrekenen met Rembours wordt er een toeslag van € 10,- toegepast +1% van het bestel bedrag. Bij Paypal wordt een toeslag van 4% op het bestel bedrag toegepast. Bij MisterCash 2%.

    [[Terug naar begin]]

     

  5. Wat is jullie rekeningnummer?
    Onze rekening gegevens zijn als volgt:

    Bank: Rabobank
    Ten name van: Red Dot Commerce
    IBAN: NL60 RABO 0126 2046 08
    BIC: RABONL2U
  1. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  2. Wat gebeurt er wanneer een artikel niet meer leverbaar is?
  3. Ik bestel voor het eerst bij jullie, hoe weet ik nou zeker dat mijn bestelling ook aankomt?
  4. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
  5. Met welke betaalmiddelen kan ik bij jullie afrekenen?
  6. Wat is jullie rekeningnummer?

  1. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
    Onze DVD en Blu-ray producten hebben een levertijd van 2 tot 3 weken. Wanneer dit afwijkt wordt u hiervan op tijd op de hoogte gesteld.

    [[Terug naar begin]]

     

  2. Wat gebeurt er wanneer een artikel niet meer leverbaar is?
    Indien een artikel (tijdelijk) niet leverbaar is wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld en het bedrag teruggestort op uw rekening.

    [[Terug naar begin]]

     

  3. Ik bestel voor het eerst bij jullie, hoe weet ik nou zeker dat mijn bestelling ook aankomt?
    Onze webshop is Q-shops gecertificeerd. Hiermee voldoen wij 100% aan de Nederlandse wetgeving en zijn onze gegevens volledig gescand. Mochten er toch onvolkomenheden zijn dan kunt u dit melden bij de geschillencommissie van Q-shops.

    [[Terug naar begin]]

     

  4. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
    Voor bestellingen tot 90 euro wordt € 4.95 in rekening gebracht. Alle bestellingen boven dit bedrag worden gratis verstuurd. Voor bestellingen naar Belgi� rekenen wij € 9.95.

    [[Terug naar begin]]

     

  5. Met welke betaalmiddelen kan ik bij jullie afrekenen?
    U kunt binnen deze webshop betalen met iDEAL, Paypal, Mr. Cash, Overschrijving en Rembours. Indien u wilt afrekenen met Rembours wordt er een toeslag van € 10,- toegepast +1% van het bestel bedrag. Bij Paypal wordt een toeslag van 4% op het bestel bedrag toegepast. Bij MisterCash 2%.

    [[Terug naar begin]]

     

  6. Wat is jullie rekeningnummer?
    Onze rekening gegevens zijn als volgt:

    Bank: Rabobank
    Ten name van: Red Dot Commerce
    IBAN: NL60 RABO 0126 2046 08
    BIC: RABONL2U